FORTIUS FITNESS TRAINER ZONE

ALT FORTIUS MATERIALE SAMLET ET STED

Sådan får du succes i Fortius

Sådan gør du din profil attraktiv

Der er 2 muligheder for at optimere ding profil og gøre den så attraktiv som mulig, så de potentielle klienter vælger dig – din historie og klientudtalelser.

Din historie:

Før- og efterbilleder af din egen transformation på din profil kan gøre en STOR forskel på troværdigheden samt relationen til en mulig klient. Så ligger du inde med disse billeder så send dem til support@fortiusfitness.dk.

Ligeledes, jo dybere din historie er, desto bedre kan en mulig klient se dig, som den der skal hjælpe vedkommende – hvis du selv har været igennem samme rejse, kan du bedre sætte dig ind i klientens situation. Så kontakt os hvis der er detaljer i din historie, vi ikke har fået med i din profil, eller du mener kan skrives bedre.

Klientudtaleser:

Antallet og sammensætningen af dine udtalelser er afgørende for, hvor overbevist klienten er om din ekspertise, INDEN I overhovedet har talt sammen. Vi kan skrive lange tekster om hvor god du er, men den absolut bedste anbefaling du kan få, er når ANDRE siger god for dig. Dette kan ikke understreges nok og hvor HELE dit fokus skal ligge, har du problemer med at få klienter til samtale.

Instruktioner til den perfekte klientudtalelse samt hvordan du får dem i hus, finder du her:

https://fortiusfitness.dk/klientudtalelser/

Sådan lukker du dine samtaler

Der er 2 kritistiske elementer der skal på plads for at du lukker så mange aftaler som muligt – indkaldelsen og selve samtalen.

Indkaldelsen:

For overhovedet at komme til en samtale, kræver det at i får fat i klienten, når de er varmest og det er straks efter henvendelsen lander i din mailbox. Derfor er de første 48 timer de mest kritiske og hvor du skal gøre alt for at få booket samtalen.

Om du ringer eller mailer afhænger mest af hvad du har størst succes med – det vigtigste er blot at du bruger alle værktøjer (ring, sms og mail), til at få booket klienten indenfor de første 48 timer. Lykkes det ikke skal du ikke give op af den grund, men fortsætte med at kontakte klienten.

Du finder flere gode råd til at få klienten til samtale her:

https://fortiusfitness.dk/indkaldelse-til-samtale/

Ofte er manglende konverteringer ved samtaler hverken forkert spørgeteknik eller salgskundskaber, men noget så simpelt som HVORNÅR på dagen samtalen afholdes. Det er vigtigt, at du selv og klienten har ro på og er klar til samtalen, så de informationer du tilbyder klienten, tydeligt kommer til udtryk og klienten er opmærksom på informationen.

Det er den eneste måde, hvorpå klienten kan forholde sig til købet af personlig træning og som kræver at du og klienten ikke har alle mulige andre fokuspunkter og distraktioner i hovedet.

Forestil dig hvor en mulig klient er i sin dag kl. 7 om morgenen eller kl. 16 om eftermiddagen – børn skal hentes/bringes, indkøb, aftensmad, stress fra/før arbejdet osv…

Forestil dig hvor en klient er i deres dag kl 9-13 og igen efter kl 19 – børnene er afleveret eller puttet, indkøbene er klaret, stresset fra dagen har lagt sig osv…

Hvornår tror du man er mest modtagelig og har ro og overskud til at snakke dybdegående om sine problemer og tage stilling til om man skal skrive under på en kontrakt til mange tusinde kroner?

Og dybdegående analyser af vores statistik viser at du kan øge samtalekonverteringen MARKANT ved blot at ligge dem i nogle specifikke tidsrum.

Læg derfor ALTID samtalerne kl. 9-13 eller efter kl. 19. I weekenden skal samtaler afholdes i tidsrummet fra kl. 10-14. Ved at du blot overholder dette kan det øge konverteringsraten med op til 66%, hvis du ligger samtalen i disse tidsintervaller kontra udenfor.

Holder du dine samtaler i disse tidsrum, men stadig har problemer med at lukke salget, har vi samlet nogle gode råd, inklusiv vores gennemtestede samtalescript, her:

https://fortiusfitness.dk/samtalen/

Sådan forlænger du dine klienter

Der er 2 former for forlængelser – begge er lige vigtige for dig og klienten.

En livsstilsændring er en stor udfordring for de fleste klienter og det er svært at afgøre hvor langt et forløb skal være ved den indledende samtale, hvor hverken du eller klienten kender behovet. Derfor er det vigtigt, at klienten ikke lukkes ud på egen hånd for hurtigt efter endt forløb, men også at de bevarer kontakten med dig og mødes jævnligt til opfølgning for at fastholde deres nye vaner, holde motivationen og få ny inspiration.

Forlængelser:

Når det første forløb nærmer sig slutningen er det vigtigt du tager styringen. Kan du mærke usikkerhed, gør du klienten en bjørnetjeneste ved at slutte forløbet og sende klienten ud på egen hånd. Risikoen for tilbagefald til gamle vaner er meget stor, og chancerne for at de lykkes øges enormt ved at forlænge, hvor fokus skal ligge på at få de nye vaner dybt forankret.

Tilhør:

Når du lukker klienten ud på egne ben, er jeres samarbejde ikke slut. Undersøgelser viser klart at support er meget vigtig for ikke at falde tilbage i gamle vaner og dette gøres bedst ved regelmæssig kontakt med jer. Gør det klart for jeres klient at deres rejse først lige er begyndt, og at du vil anbefale dem at komme til fast opfølgning en´ gang om måneden for at fastholde deres nye vaner, holde motivationen og få ny inspiration.

Anbefal dem et ”Active Fit” ved afslutningen af jeres forløb og book alle timerne i kalenderen med det samme, på en fast dag og tid. Vores erfaring viser at et møde en’ gang om måneden virker bedst og at de bookes på forhånd – ellers flyder det ud i sandet.

Får du ikke solgt dette vigtige tilhørsforløb, er det vigtigt at du bevarer kontakten til klienten. Sig aldrig: “Du må endelig ringe eller skrive hvis der er noget”. Det gør de ikke – uanset om de har brug for din hjælp. Er de først faldet tilbage i deres gamle mønstre, er det simpelthen for flovt at erkende det, ved at bede om hjælp.

Vær proaktiv og følg jævnligt op og hør hvordan det går. Bare det vil automatisk føre til at de ofte kommer tilbage i forløb.

At du bevarer kontakten på denne måde, har også en masse fordele for dig som træner. Du får en større succesrate med dine klienter, som derigennem giver flere referencer og anbefalinger. Du er ikke afhængig af at skulle starte nye klienter op hele tiden – 50 gamle klienter til fast opfølgning, og du har allerede en kalender, der er halvt fyldt – HVER måned.

MAILS

TRÆNING

DIVERSE

FORTIUS ACADEMY

TELEFONLISTE

Hvem skal kontaktes - telefon, email og links

=============================
Hvem skal kontaktes – Telefon, email og hjemmesidelinks
=============================

ALLE spørgsmål og bemærkninger skal igennem supporten:

Britta: support@fortiusfitness.dk eller på telefon 61 63 79 13

• Koncept
• Administrationssystem
• Rengøring
• Lokaler
• Udstyr
• Udtalelser
• Flytning af klienter
• Klager
• Faktura
• Kreditnotaer
• Klientkontrakter
• Øvrige spørgsmål

=============================

Rengøring:

FRIIS rengøring – Patrick: 20 31 84 14

==

Centre:

Kgs Nytorv:

Pia: 40882749 / pia@fortiusfitness.dk / https://fortiusfitness.dk/pia-odyja-pedersen
Simon: 30473777 / simon@fortiusfitness.dk / https://fortiusfitness.dk/simon-vrublovsky-tingsgaard
Eva: 29908636 / eva@fortiusfitness.dk / https://fortiusfitness.dk/eva-bagger
Mikkel: 26392593 / mikkel@fortiusfitness.dk / https://fortiusfitness.dk/mikkel-frostholm
Anne: 61708229 / anne@fortiusfitness.dk / https://fortiusfitness.dk/anne-grand-bjoernoe
Magnus: 31211470 / magnus@fortiusfitness.dk / https://fortiusfitness.dk/magnus-leitet

==

Søborg:

Tina: 31430710 / tinagrell@fortiusfitness.dk / https://fortiusfitness.dk/tina-grell
Nina: 31666242 / ninaihlemann@fortiusfitness.dk / https://fortiusfitness.dk/nina-ihlemann
Frederik: 30820696 / frederik@fortiusfitness.dk / https://fortiusfitness.dk/frederik-winther-waldorff
Emil: 23100116 / emil@fortiusfitness.dk / https://fortiusfitness.dk/emil-simonsen

==

Amager:

Magnus: 31211470 / magnus@fortiusfitness.dk / https://fortiusfitness.dk/magnus-leitet
Antonie: 26525240 / antonie@fortiusfitness.dk / https://fortiusfitness.dk/antonie-lund
Finn Erik: 61723445 / finn@fortiusfitness.dk / https://fortiusfitness.dk/finn-rerup

==

Allerød:

Carina: 29323537 / carina@fortiusfitness.dk / https://fortiusfitness.dk/carina-gaardsholt
Anna: 28763632 / anna@fortiusfitness.dk / https://fortiusfitness.dk/anna-halvor-larsen

==

Århus:

Tina: 31272535 / tina@fortiusfitness.dk / https://fortiusfitness.dk/tina-boye
Morten: 28720478 / morten@fortiusfitness.dk / https://fortiusfitness.dk/morten-storgaard-mortensen
Julie: 31190951 / julie@fortiusfitness.dk / https://fortiusfitness.dk/julie-louise-kjaer